SERWIS

Serwis projektorów Canon:

Firma Canon zapewnia serwis zakupionych produktów. Z procedurami zgłaszania produktu do naprawy można zapoznać się na stronie producenta.

Informacje obejmują:

  • wyszukiwanie punktów serwisowych
  • czynności, które należy wykonać w celu uzgodnienia naprawy
  • zestaw odpowiedzi na często zadawane pytania

W trakcie zgłoszenia będziesz mieć możliwość wyboru najbardziej odpowiadającego lokalizacją autoryzowanego punktu serwisowego. Produkt możesz samodzielnie dostarczyć bezpośrednio do punktu serwisowego lub zorganizować jego dostawę.

Serwis Cyfrowe.pl:

Za naszym pośrednictwem możesz oddać sprzęt do serwisu. Realizujemy zarówno zgłoszenia gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Przebieg zgłoszenia serwisowego w Cyfrowe.pl:

  1. Wypełnij formularz
  2. Wydrukuj zgłoszenie i dołącz wraz z kopią dokumentu zakupu i kartą gwarancyjną do sprzętu
  3. Dostarcz produkt bezpośrednio do jednego z naszych sklepów lub kurierem dpd
  4. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt zostanie wysłany do serwisu
  5. Czas oczekiwania na naprawę może wynieść 2-3 tygodnie
  6. Gdy sprzęt wróci z serwisu -przetestujemy go
  7. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt będzie do odbioru
  8. Przekażemy produkt do sklepu lub nadamy przesyłkę firmą kurierską dpd pod wskazany w zgłoszeniu adres (na terenie Polski dostawa bezpłatna, wysyłka na terenie krajów EU – ustalane indywidualnie)